Erasmus+ İşbaşı Gözlem Kapsamında Macaristan’dan Ziyaret

Erasmus+ İşbaşı Gözlem Kapsamında Macaristan’dan Ziyaret

Okulumuz, Erasmus+ kapsamında Macaristan’dan gelen iki değerli öğretmeni ağırladı. Gerçekleştirilen bu anlamlı ziyaret kapsamında misafir öğretmenler, okulumuzun çeşitli birimlerini gezerek eğitim ortamımızı yakından tanıma fırsatı buldular.

Ziyaret süresince sınıflara girerek derslere katılan Maceristanlı öğretmenler, öğrencilerimizle sohbet etti ve eğitim sistemimiz hakkında bilgi aldı. Öğrencilerimizin katılımı ve enerjisinden büyük memnuniyet duyan konuk öğretmenler, özellikle Newton Academy ve içerisinde yer alan uçak simülatörlerine hayran kaldılar. Simülatör deneyimi sırasında oldukça keyifli anlar yaşayan öğretmenler, uygulamalı eğitime verilen önemi takdir ettiklerini belirttiler.

Ziyaret sonunda yapılan değerlendirmede Macaristanlı öğretmenler, okul kültürümüzü ve eğitim anlayışımızı çok beğendiklerini ifade ederek, gelecekte ortak projeler ve eğitim iş birlikleri gerçekleştirmek istediklerini dile getirdiler.

 

Our school hosted two valuable teachers from Hungary as part of Erasmus+. During this meaningful visit, the guest teachers had the opportunity to visit various units of our school and get to know our educational environment closely.

During the visit, the Hungarian teachers who entered the classrooms and participated in the lessons chatted with our students and received information about our education system. The guest teachers, who were very pleased with the participation and energy of our students, were especially amazed by Newton Academy and the aircraft simulators in it. The teachers, who had very enjoyable moments during the simulator experience, stated that they appreciated the importance given to practical education.

In the evaluation made at the end of the visit, the Hungarian teachers stated that they liked our school culture and understanding of education very much and expressed that they wanted to carry out joint projects and educational collaborations in the future.

16.04.2025 52

16-04-202516-04-202516-04-202516-04-202516-04-202516-04-2025